מימון הטרור

חמאס וחזבאללה הביעו את הזדהותם עם נשיא סודאן בעקבות הוצאת צו מעצר שני נגדו על ידי בית הדין הבינלאומי לפלילים (ICC) באשמת רצח-עם.

ב-12 ביולי 2010 הוציא בית הדין הבין לאומי לפלילים (ICC) צו מעצר שני במספר נגד נשיא סודאן עומר אלבשיר, באשמת שלושה סעיפים של רצח עם.
להמשך קריאה...

ערוץ אלאקצא של חמאס עקף את האיסור הצרפתי על שידוריו באמצעות הסכם עם חברת לוויני התקשורת Golfsat מכווית; אולם, גם חברה זאת עושה שימוש בלווייני תקשורת של חברת Eutelsat הצרפתית, שהונחתה ע”י ממשלת צרפת להפסיק את שידורי ההסתה של ערוץ אלאקצא

ב-7 ביוני 2010, הורתה ממשלת צרפת לרשות השידור להפסיק את שידורי ערוץ אלאקצא, ערוץ הטלוויזיה של חמאס, העושה שימוש בלווייני חברת התקשורת הצרפתית,Eutelsat שבסיסה בפריס.
להמשך קריאה...

ממשלת צרפת הורתה להפסיק את שידורי ערוץ אלאקצא של חמאס בשל תכני השנאה ועידוד הטרור.

ממשלת צרפת הורתה להפסיק את שידורי ערוץ אלאקצא של חמאס בשל תכני השנאה ועידוד הטרור. חמאס הגיבה בהתקפה נגד ממשלת צרפת בהציגה את הפסקת שידורי הערוץ כפגיעה בחופש הביטוי.
להמשך קריאה...

מעורבותו בעבר של ארגון IHH בסיוע לג’האד העולמי ולאסלאם הרדיקאלי – מידע משלים

על פי מידע מהימן, ארגון IHH ניהל בעבר קשרים עם גורמי ג’האד עולמי וטרור אסלאמי, במסגרתם סייע לתאי טרור ג’האדיסטיים במדינות רבות דוגמת: בוסניה, סוריה, עיראק, אפגניסטן וצ’צ’ניה. הדבר בא לידי ביטוי בעיקר בסיוע לוגיסטי לצרכי העברת אמצעי לחימה ומימון כספי.
להמשך קריאה...

האוניברסיטה האסלאמית ברצועת עזה: מוסד אקדמי הנשלט ע”י חמאס ומסתייע בגורמים חיצוניים, כולל במדינות המערב

האוניברסיטה האסלאמית ברצועת עזה הינה מוסד אקדמי בעל מוניטין הנשלט ע”י תנועת חמאס ומהווה, מאז הקמתה, מוקד כוח פוליטי, חברתי, תרבותי וצבאי של חמאס. היא הוקמה בשנת 1978, על ידי שיח’ אחמד יאסין, מי שהיה מייסדה ומנהיגה של חמאס. מאז עליית חמאס לשלטון (יוני 2006) שידרגה האוניברסיטה את מעמדה והעלתה באופן משמעותי את היקף פעילותה
להמשך קריאה...

ממשל חמאס ברצועת עזה, בשיתוף עם קואליציה של ארגונים פרו-פלסטינים באירופה, מתכננים לשגר לרצועה בעוד מספר שבועות משט ימי ממדינות שונות וסיוע רחב היקף.

מארגני המשט (“אינתיפאדת הספינות”) מעוניינים להימנע מעימות עם המצרים אך נכונים לעימות עם חיל הים הישראלי, מלווה בקמפיין תקשורתי ודיפלומטי.
להמשך קריאה...