המערכה נגד התפשטות נגיף הקורונה ברצועת עזה (עדכני ל-3 במאי 2020)
על פי דיווחי משרד הבריאות ברצועה מספר הנדבקים בקורונה ברצועת עזה עדיין עומד על 17 בני אדם. 12 מתוכם כבר החלימו. 1,963 בני אדם שוהים בבידוד במתקנים השונים.
למרות המספרים הנמוכים של הנדבקים בנגיף ברצועת עזה גורמי ממשל חמאס ברצועה מביעים חשש מהתפרצות נרחבת של הנגיף ומזהירים את הציבור העזתי, שלא להיכנס לשאננות.
להמשך קריאה...