בפעילות כוחות צה”ל בטול-כרם (23 אוקטובר), נהרגו לואי סעדי, ראש תשתית “הג’האד האסלאמי בפלסטין” באזור טול כרם, ומאג’ד אשקר, פעיל בכיר נוסף.
תשתית טרור זו עמדה מאחורי ביצוע פיגועים קטלניים בתקופת ה”הרגעה” ביניהם פיגוע ההתאבדות בנתניה (יולי 2005), ופיגוע ההתאבדות במועדון הסטייג’ תל-אביב (פברואר 2005). פעולות הטרור הללו בוצעו באכוונת הנהגת “הג’האד האסלאמי בפלסטין” בדמשק במטרה לטרפד את ה”הרגעה” ולהציב את הארגון כמוביל בפעולות הטרור נגד ישראל.
להמשך קריאה...