במסגרת המלחמה על התודעה עושה דאעש שימוש באפליקציית טיק טוק להעברת מסרים בעיקר לבני הדור הצעיר
מאז הקמתו, מודע דאעש היטב לחשיבותה של המלחמה על התודעה לעידוד פעילים להצטרף לשורותיו ולקדם את מטרותיו, והוא משקיע בה משאבים רבים. בתקופת שיא פעילותו עשה דאעש שימוש מאסיבי בכל הפלטפורמות האפשריות באינטרנט: הרשתות החברתיות, אתרים לשיתוף קבצי וידאו, בלוגים, פורומים באינטרנט ובאתרים שונים. בנוסף לכך, הפיק הארגון חומרי הסברה וסרטונים, כולל הפקות ברמה הוליוודית, שזכו לתהודה בינלאומית רחבה. המסרים הופצו בשפות רבות והם כוונו למגוון קהלים ברחבי העולם.
להמשך קריאה...